Marian start up -keskittymän käynnistäminen
Marian start up -keskittymän käynnistäminen
Päätös
Elinkeinojohtaja päätti hyväksyä viitaten kansliapäällikön päätökseen 21.12.2016 § 90 Staran rakennustekniikan tarjouksen 7046/17, 20.1.2017. Työ kohdentuu Start up Marian rakennuksen 15 tornin 4. - 5. kerroksiin.
Kustannukset maksetaan talousarvion kohdalta 1 10 01, projektinumero 1801011001 elinkeino-osastolle osoitetusta määrärahasta.
Päätöksen perustelut
Kansliapäällikkö päätti 21.12.2016 § 90 oikeuttaa elinkeinojohtajan hyväksymään puolestaan vuokra- ja muut sopimukset vuonna 2017 Helsingin kaupungin sekä Startup Maria Oy:n ja mahdollisten muiden toimijoiden ja palvelutuottajien kanssa tilojen käytöstä tilakeskuksen kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti.
Startup Marian toiminta on alkanut hyvin ja toiminnassa otetaan käyttöön uusia tiloja. Tilattavien muutostöiden tarjous on tilattu kaupungin rakentamispalvelu Staralta ja niistä on sovittu Tilakeskuksen kanssa. Nyt tehtävät muutostyöt kohdistuvat Startup Marian rakennuksen 15 kerroksiin 4 - 5. Tarjous on kattohintatarjous. Muutostyöt mahdollistavat tilan ottamisen Startup Marian käyttöön sekä tilan edelleen vuokraamisen suunnitelmien mukaisesti.
Päätös tullut nähtäväksi 17.12.2024
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, kun pöytäkirja on asetettu yleisesti nähtäväksi.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupunginhallitus.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Lisätietojen antaja
Santtu Von Bruun, yksikön päällikkö, puhelin: 09 310 36258