Kaupungin puhelinliittymissä ja puhelinvaihteessa on laaja häiriö ja puhelut eivät yhdisty tai katkeavat yllättäen. Vikaa selvitetään parhaillaan. Pahoittelemme häiriötä.

Frederiksbergin toimistokalusteiden hankinta

Ennen vuotta 2019 julkaistujen asioiden otsikkona näytetään päätöksen otsikko.
HEL 2018-009640
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 49

Frederiksbergin toimistokalusteiden hankinta

Kulttuurin ja vapaa-ajan toimialajohtaja

Päätös

Toimialajohtaja päätti hankkia Fredriksbergin toimistokalusteet kaupungin puitejärjestelyn (H002-16HEL2016-009597/Toimistokalusteet) perustuvassa minikilpailutuksessa kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen tehneeltä Martela Oy:ltä ennakoituun arvonlisäverottomaan kokonaishankintahintaan enintään 198 000 euroa.

Sopimuksen arvioitu sopimuskausi on 1.11.2018 – 31.12.2018.

Sopimussuhde sopijapuolten välillä syntyy vasta erikseen allekirjoitettavalla sopimuksella. Sopimuksessa noudatetaan Julkisten hankintojen yleisiä sopimusehtoja tavarahankinnoissa (Jyse 2014 Tavarat).

Päätöksen perustelut

Hankinnan tausta, kohde ja tarkoitus

Hankinta sisältää toimialan uuden Fredriksbergin toimitilan toimistokalusteet työntekijöille arkkitehdin tekemien suunnitelmien mukaisesti.

Sopimuksen ennakoitu arvonlisäveroton arvo on enintään 198 000 euroa.

Hankintamenettely

Hankinnan toteuttamiseksi hankinta järjestettiin puitejärjestelyn (H002-16, HEL2016- 0099597 Toimistokalusteet) minikilpailutuksena. Sen perusteella tarjouspyyntö lähettiin viidelle (5) puitesopimustoimittajalle Isku Interior Oy, Kinnarps Oy, Martela Oy, Modeo Oy ja Tavara Trading TTR Oy.

Määräaikaan 4.10.2018 klo 12:00 mennessä tarjouksia saapui yhteensä kolme (3): Isku Interior Oy, Martela Oy ja Modeo Oy. Kaikki tarjoukset olivat tarjouspyynnön mukaisia.

Tarjousvertailu

Tarjousten vertailussa kokonaistaloudellisesti edullisuuden perusteena käytettiin halvinta hintaa siten, että hintapisteet muodostivat 100 pistettä. Tarjouksen vertailutaulukko on tämän päätöksen liitteenä 3.

Hankintasopimus sopijapuolten välillä syntyy erikseen allekirjoitettavalla sopimuksella.

Lisätietojen antaja

Mustafa Gurler, toimitila-asiantuntija, puhelin: 09 310 26435

mustafa.gurler@hel.fi

Niina Lammi, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 20573

niina.lammi@hel.fi

Päättäjä

Tuula Haavisto
vs. kulttuurin ja vapaa-ajan toimialajohtaja