Toimisto- ja siivoustarvikkeita HKL:n tarpeisiin, tilauksen korotus

HEL 2018-005233
Ärendet har nyare handläggningar
§ 158

Toimisto- ja siivoustarvikkeita HKL:n tarpeisiin, tilauksen korotus

Verkställande direktör

Päätös

Toimitusjohtaja päätti tilata HKL:n hallinnoimiin kiinteistöihin toimisto- ja siivoustarvikkeita ja – välineitä Helsingin kaupungin Palvelukeskusliikelaitokselta yhteensä enintään 150.000,00 euron arvonlisäverottomaan kokonaishintaan.

Päätöksen perustelut

Tilaus perustuu Helsingin kaupungin Palvelukeskusliikelaitoksen logistiikkakeskuksen tarjoamien tarvikkeiden hankkimiseen HKL:n kiinteistöihin ja yksiköihin. Hankinta tehdään kaupungin sisäisenä hankintana.

Aikaisemmat tilaukset:

4600007069: 93.940,38 euroa (alv 0 %)
4600001491: 38.764,16 euroa (alv 0 %)
4600012313: 167.295,46 euroa (alv 0 %)

Tämän päätöksen jälkeen hankinnan kokonaiskustannukset ovat yhteensä enintään 450.000,00 euroa (alv 0 %).

Mer information fås av

Marianne Väkeväinen, Hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 34879

marianne.vakevainen@hel.fi

Satu Rämö, Suunnittelija, puhelin: 09 310 22718

satu.ramo@hel.fi

Beslutsfattare

Ville Lehmuskoski
toimitusjohtaja
Miika Tetri
lakimies