Hankinta, DPS, paikkatietoasiantuntijapalvelut, kaupunkiympäristön toimiala
- Stadsgeodet 21.01.2025
- Stadsgeodet 01.08.2024
- Stadsgeodet 24.01.2024
- Stadsgeodet 10.01.2024
- Stadsgeodet 23.11.2023
- Stadsgeodet 17.10.2023
- Stadsgeodet 10.09.2023
- Kundrelationsdirektör 28.08.2023
- Enhetschef 01.08.2023
- Stadsgeodet 03.02.2023
- Stadsgeodet 30.01.2023
- Stadsgeodet 24.08.2022
- Stadsgeodet 24.05.2022
- Stadsgeodet 11.05.2022
- Stadsgeodet 27.04.2022
- Stadsgeodet 31.03.2022
- Stadsgeodet 23.03.2022
- Stadsgeodet 23.03.2022
- Stadsgeodet 09.03.2022
- Kundrelationsdirektör 28.01.2022
Helsingin kaupunkiympäristön toimialan paikkatietoasiantuntijapalveluiden dynaamisen hankintajärjestelmän jatkaminen
Päätös
Asiakkuusjohtaja päätti jatkaa paikkatietoasiantuntijapalveluiden dynaamista hankintajärjestelmää (DPS) 31.1.2026 asti.
Päätöksen perustelut
Helsingin kaupunkiympäristön toimiala on perustanut dynaamisen hankintajärjestelmän HEL 2022-000475 / Paikkatietoasiantuntijapalvelut (DPS).
Kyse on hankintalain 49 §:n mukaisesta dynaamisesta hankintajärjestelmästä, jossa tilaaja toteuttaa yksittäiset hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten mukaiset toimeksiannot voivat laajuudeltaan vaihdella.
Dynaaminen hankintajärjestelmä on hankintailmoituksen mukaan käytössä 31.1.2024 saakka. Tällä päätöksellä dynaamista hankintajärjestelyä jatketaan kahdella vuodella 31.1.2026 asti.
Dynaamisen hankintajärjestelmän arvioitu ennakoitu arvo on 300 000 euroa (alv 0 %).
Päätösvalta
Helsingin kaupungin hallintosäännön mukaan toimialalautakunta omalla toimialallaan päättää tai hyväksyy perusteet ja rajat, joiden mukaan viranomainen päättää hankinnoista lukuun ottamatta osakkeita (10 luku 1 § 3 momentti 3 kohta). Kaupunkiympäristölautakunnan päätöksen (13.12.2022 § 711) mukaan asiakkuusjohtajalla on hankintavaltuudet enintään 500 000 euron suuruisiin hankintoihin. Asiakkuusjohtaja on näin ollen toimivaltainen päättämään hankinnasta.
Detta beslut publicerades 28.08.2023
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Mer information fås av
Alexandra Ora, johtava hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 23792