En teknisk störning i stadens telefonväxel gör att samtalen inte kopplas vidare eller avbryts oväntat. Vi utreder felet som bäst. Vi beklagar störningen.

Hankinta, kaupungintalon auditorion esitystekniset järjestelmät ja laitteet, kaupunginkanslia

HEL 2024-008918
Ärendet har nyare handläggningar
§ 10

H029-24 Auditorion esityslaitteiden ja asennusten hankinta, hankinnan keskeyttäminen

Förvaltningsdirektör

Päätös

Hallintojohtaja päätti keskeyttää ”H029-24 Auditorion esityslaitteiden ja asennukset” hankinnan. Hankinnasta tullaan julkaisemaan uusi hankintailmoitus.

Keskeytettävän hankinnan kilpailutusasiakirjat ovat julkisia sen jälkeen, kun uusi kilpailutus on ratkaistu (julkisuuslain 24 §:n 1 momentin 17 kohta).

Päätöksen perustelut

Auditorion esityslaitteiden ja asennusten hankinnasta on julkaistu 30.5.2024 sähköisessä HILMA-ilmoituskanavassa. Hankinta on tehty avoimella menettelyllä. Tarjousten määräaika oli tarjouspyynnössä 1.7.2024. klo 12:00.

Hankinta voidaan keskeyttää hankintalain 125 §:n perusteella vain todellisesta ja perustellusta syystä. Hankinnan kysymykset ja vastaukset –vaiheessa hankintayksikkö on havainnut tarjouspyynnössä korjaus- ja muutostarpeita. Tarjoajien tasapuolisen ja syrjimättömän kohtelun takaamiseksi muutokset edellyttävät hankinnan keskeyttämistä ja uuden tarjouspyynnön julkaisua.

Sovellettavat säännökset ja päätöstoimivalta

Hallintosäännön 12 luvun 1 §:n 2 momentin 2 kohdan mukaan kansliapäällikkö päättää tai hyväksyy perusteet ja rajat, joiden mukaan viranhaltija päättää hankinnoista lukuun ottamatta osakkeita. Kansliapäällikkö päätti kaupunginkanslian viranhaltijoiden hankintaoikeuksista 1.12.2023 alkaen päätöksellään 11.12.2023, 169 §.

Mer information fås av

Riitta Laanala, ohjelmapäällikkö, puhelin: 09 310 74414

riitta.laanala@hel.fi

Sanna Selkiaho, hallintosuunnittelija, puhelin: 09 310 36067

sanna.selkiaho@hel.fi

Beslutsfattare

Antti Peltonen
vs. hallintojohtaja