Sijaisen määrääminen, kaupunkiympäristön toimiala, kehittämis- ja digitalisaatiopäällikkö
Kaupunkiympäristön toimialan kehittämis- ja digitalisaatiopäällikön sijaisten määrääminen
Päätös
yhteisten palvelujen johtaja päätti, että kehittämis- ja digitalisaatiopäällikön sijaisina muissa kuin viranhaltijatehtävissä toimivat sijaantulojärjestyksessä:
- digitalisaatio- yksikön päällikkö
- tietohallinto- yksikön päällikkö
- digitalisaatioyksikön tiimi 1 tiimipäällikkö
- digitalisaatioyksikön tiimi 2 tiimipäällikkö
kehittämis- ja digitalisaatiopäällikön sijaisina viranhaltijatehtävissä toimivat sijaantulojärjestyksessä:
- hankintapäällikkö
- hallintopäällikkö
- yhteisten palvelujen johtaja
- lakipalvelut- yksikön päällikkö
- vahingonkorvaus -tiimiin tiimipäällikkö
Lisäksi yhteisten palvelujen johtaja päätti todeta, että edellä mainittujen henkilöiden ollessa estyneinä kehittämis- ja digitalisaatiopäällikön sijaisena toimii yhteisten palvelujen johtajan määräämä henkilö.
Tämä päätös on voimassa 1.3.2025 alkaen toistaiseksi.
Päätöksen perustelut
Kaupunkiympäristön toimialan toimintasäännön 7 luvun mukaan yhteisten palveluiden johtaja päättää palveluiden päälliköiden sijaisuusjärjestelyistä.
Detta beslut publicerades 07.03.2025
OHJEET OIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Tähän päätökseen tyytymätön voi tehdä kirjallisen oikaisuvaatimuksen. Päätökseen ei saa hakea muutosta valittamalla tuomioistuimeen.
Oikaisuvaatimusoikeus
Oikaisuvaatimuksen saa tehdä
- se, johon päätös on kohdistettu tai jonka oikeuteen, velvollisuuteen tai etuun päätös välittömästi vaikuttaa (asianosainen)
- kunnan jäsen.
Oikaisuvaatimusaika
Oikaisuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi postitse, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, seitsemän päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä. Kunnan jäsenen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemän päivän kuluttua siitä, kun pöytäkirja on nähtävänä yleisessä tietoverkossa.
Mikäli päätös on annettu tiedoksi sähköisenä viestinä, asianosaisen katsotaan saaneen päätöksestä tiedon, jollei muuta näytetä, kolmen päivän kuluttua viestin lähettämisestä.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Jos oikaisuvaatimusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolle oikaisuvaatimus tehdään, on Helsingin kaupungin kaupunkiympäristölautakunta.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Suojattu sähköposti: https://securemail.hel.fi/
Käytäthän aina suojattua sähköpostia, kun lähetät henkilökohtaisia tietojasi.
Muistathan asioinnin yhteydessä mainita kirjaamisnumeron (esim. HEL 2021-000123), mikäli asiasi on jo vireillä Helsingin kaupungissa.
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
00099 HELSINGIN KAUPUNKI | |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | 09 310 13700 |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Oikaisuvaatimus on tehtävä kirjallisena. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava
- päätös, johon oikaisuvaatimus kohdistuu
- miten päätöstä halutaan oikaistavaksi
- millä perusteella päätöstä halutaan oikaistavaksi
- oikaisuvaatimuksen tekijä
- millä perusteella oikaisuvaatimuksen tekijä on oikeutettu tekemään vaatimuksen
- oikaisuvaatimuksen tekijän yhteystiedot
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Upplysningar
Petri Leskinen, vs. kehittämis- ja digitalisaatiopäällikkö, puhelin: 09 310 32042