Kaupungin puhelinliittymissä ja puhelinvaihteessa on laaja häiriö ja puhelut eivät yhdisty tai katkeavat yllättäen. Vikaa selvitetään parhaillaan. Pahoittelemme häiriötä.

Ennen vuotta 2019 julkaistujen asioiden otsikkona näytetään päätöksen otsikko.
HEL 2017-009214
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 66

Työllisyyspalveluiden Viipurinkadun toimipisteen toimistokalusteiden hankinta

Rahoitusjohtaja

Päätös

Rahoitusjohtaja päätti hyväksyä Tavara Trading TTR Oy:n tarjouksen Viipurinkadun toimitilan toimistokalustehankinnassa.

Hankinnan arvo on 71 757,00 euroa (alv 0%). Hankinta maksetaan talousarvion kohdalta 8050101, projektinumerolta 188100100509.

Päätöksen perustelut

Toimistokalusteissa on voimassaoleva puitesopimusjärjestely viiden toimittajan kanssa. Hankinta toteutettiin puitejärjestelyyn perustuvana minikilpailutuksena sopimustoimittajien kesken.

Hankintamenettely ja valintaperusteet

Tarjouksen valintaperusteena oli halvin hinta.

Tarjouspyyntö

Tarjouspyyntö on lähetetty sähköisen kilpailutusjärjestelmän Cloudian kautta sopimustoimittajille 28.6.2017. Määräaika tarjousten jättämiselle päättyi 2.8.2017 klo 12.00. Määräaikaan mennessä saapui kolme tarjousta: Modeo Oy, Tavara Trading TTR Oy ja Isku Interior Oy.

Tarjoajien soveltuvuuden tarkistaminen

Tarjoajien soveltuvuus on tarkistettu puitesopimuksen tekemisen yhteydessä.

Tarjousten tarjouspyynnönmukaisuuden tarkistaminen

Kaikki tarjoukset olivat tarjouspyynnön mukaisia.

Valinnan perustelut

Viipurinkadun tilahankkeen hankintaryhmä on käsitellyt kalustehankintaan saatuja tarjouksia.

Tarjousten vertailu on tämän päätöksen liitteenä. Vertailun perusteella edullisin tarjous on Tavara Trading TTR Oy:llä.

Lisätietojen antaja

Tanja Ståhlberg, palvelupäällikkö, puhelin: 09 310 45929

tanja.stahlberg@hel.fi

Meri Räsänen, hankintasihteeri, puhelin: 09 310 31775

meri.rasanen@hel.fi

Päättäjä

Tuula Saxholm
rahoitusjohtaja
Matti Malinen
talousarviopäällikkö