Hankintaoikaisuvaatimus ja päätöksen korjaaminen, rakennuspiirustusten kopiointi ja tulostus

HEL 2018-001321
Asialla on uudempia käsittelyjä
41. / 563 §

Hankintaoikaisuvaatimus ja päätöksen korjaaminen, rakennuspiirustusten kopiointi ja tulostus

Helsingin kaupunginhallitus

Päätös

Kaupunginhallitus päätti hyväksyä rakennuspiirustusten kopiointi- ja tulostuspalveluiden hankintaa koskevan hankintaoikaisuvaatimuksen. Samalla kaupunginhallitus päätti kumota rakennuspiirustusten kopiointi- ja tulostuspalveluiden hankinnassa 13.6.2018 tehdyn hankintapäätöksen ja tehdä uuden hankintapäätöksen, joka on sisällöltään samanlainen kuin 13.6.2018 tehty päätös, mutta siten korjattuna, että päätöksessä on otettu huomioon hankintalain 96 §:n mukainen selvitysmenettely.

Esittelijä

kansliapäällikkö
Sami Sarvilinna

Lisätietojen antaja

Marja Sarmela, hankintalakimies, puhelin: 09 310 31651

marja.sarmela@hel.fi

Liitteet (pdf)

1. Oikaisuvaatimus hankintajohtajan päätökseen 13.6.2018 § 33, 27.6.2018
Liitettä ei julkaista internetissä.
2. Vastaus selvityspyyntöön 9.7.2018, Grano Oy
Liitettä ei julkaista internetissä.
3. Lausuma hankintaoikaisuasiassa, Grano Oy
Liitettä ei julkaista internetissä.

Päätösasiakirjoissa on mainittu liitteitä, joita ei julkaista internetissä. Pois jätetään liitteet, jotka sisältävät salassa pidettäviä tietoja, joissa olevien tietojen julkistaminen voi vaarantaa yksityisyyden suojan, tai joita ei ole teknisistä syistä saatu sähköiseen muotoon. Keskeisimmät säädökset, joita asiassa sovelletaan, ovat laki viranomaisten toiminnan julkisuudesta (julkisuuslaki 621/1999), laki sähköisen viestinnän palveluista (917/2014), tietosuojalaki (1050/2018), laki sosiaali- ja terveydenhuollon asiakastietojen käsittelystä (703/2023) sekä laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016). Päätösasiakirjoja voi tiedustella myös Helsingin kaupungin kirjaamosta.