Kaupungin puhelinliittymissä ja puhelinvaihteessa on laaja häiriö ja puhelut eivät yhdisty tai katkeavat yllättäen. Vikaa selvitetään parhaillaan. Pahoittelemme häiriötä.

Hankinta, Helsinki Biennaalin markkinointiviestintäpalvelut, Helsingin taidemuseo

HEL 2019-001825
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 5
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

Helsinki Biennaalin markkinointiviestintäpalveluiden hankinta, Helsingin taidemuseolle

Taidemuseon johtaja

Päätös

Helsingin taidemuseon johtaja, päätti hankkia Helsinki Biennaalin markkinointiviestinnän suunnittelu- ja taustakartoituspalvelut 1.2.2019 päivätyn kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen tehneeltä N2 Albiinolta arvonlisäverottomaan kokonaishankintahintaan 55 840,00 euroa.

Päätöksen perustelut

Helsinki Biennaalin markkinointiviestintäpalveluiden minikilpailutuksessa tarjouspyyntö lähetettiin kolmelle markkinointiviestinnän toimistolle, jotka ovat Helsingin kaupungin puitesopimuksessa. Määräaikaan mennessä saapui kolme tarjousta: N2 Albiino Oy, Miltton Oy ja Oy Kultainen Sherpa. Kaikki kolme toimijaa täyttivät tarjoajan soveltavuudelle tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset. Kaikki tarjoukset olivat tarjouspyynnön mukaisia.

Hankintasopimus sopijapuolten välille syntyy erikseen allekirjoitettavalla hankintasopimuksella. Sopimuksessa noudatetaan julkisten hankintojen yleisiä sopimusehtoja palveluhankinnoissa.

Tarjousten vertailu

Tarjouksia arvioitiin tarjouspyynnössä esitetyn kriteeristön ja pisteytyksen avulla. Parhaan tarjouksen valintaperusteena oli kokonaistaloudellinen edullisuus; tiimin osaaminen, toimintatapa kuvauksena siitä miten työ etenee ja näytöt referenssien perusteella.

Tarjousten vertailu osoittaa, että kokonaistaloudellisesti edullisimman ja tarjousvertailun kriteeristön perusteella parhaimman tarjouksen teki N2 Albiino Oy. Valittu kumppani hahmottaa Helsinki Biennaalin markkinointiviestinnän kokonaistarpeen sekä osoittaa referenssien avulla vahvaa osaamista niin brändihierarkian määrittelyssä kuin visuaalisen identiteetin suunnittelussa. Koska hanke on yksi strategisista kärkihankkeista ja siinä onnistuminen on kaupunkitasolla tärkeää, on tärkeää valita mahdollisimman vahva ja osaava kumppani, joka ymmärtää Helsinki Biennaalin tavoitteet, arvot sekä aikatauluhaasteet.

Lisätietojen antaja

Jonna Hurskainen, markkinointi- ja viestintävastaava, puhelin: 09 310 22187

jonna.hurskainen@hel.fi

Päättäjä

Maija Tanninen
taidemuseon johtaja