Hankinta, Slush-kampanjan suunnittelu ja toteutus, keskushallinto

HEL 2019-011559
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 45

Helsingin kaupungin Slush-kampanjan hankinta

Viestintäjohtaja

Päätös

Viestintäjohtaja päätti hyväksyä Helsingin kaupungin kaupunginkanslian viestintäosaston tilauksen Slush-kampanjan suunnittelun Lucid Helsinki Oy:ltä Kampanjan konseptoinnin, suunnittelun ja tuotannon arvonlisättömät kustannukset ovat tarjouksen mukaisesti alle 60 000 €. Toimenpiteiden kustannukset maksetaan talousarvion kohdalta 14001, Kaupunginkanslia, viestintäosaston vuoden 2019 tulosbudjetissa viestinnälle sekä markkinoinnille osoitetusta määrärahasta (viestinnän tiliöintinumero 1876000011 UV Kotimaan mediasuhteet ja markkinoinnin tiliöintinumero 1872000047 MA Slush tapahtumat).

Päätöksen perustelut

Kyseessä on pienhankinta ja yksittäishankinta, jolla on hankintayksiköstä riippumaton kiire. Hankinta jää alle kansallisen kynnysarvon, joten siihen ei sovelleta hankintalakia, eikä hankintaa ole velvollisuutta kilpailuttaa. Lucid Helsinki Oy:n tekemä tarjous kampanjan suunnittelusta ja tuotannosta on kaupungin taloudelliset seikat huomioiden edullinen ja kaupungin intressien mukainen.

Lisätietojen antaja

Maria Nordström, markkinointisuunnittelija, puhelin: (09) 310 36514

maria.nordstrom@hel.fi

Päättäjä

Liisa Kivelä
viestintäjohtaja