Hankinta, International House Helsinki, markkinointivideot

HEL 2020-006030
Asialla on uudempia käsittelyjä
§ 37
Tämä toimielin tai virka on lakkautettu

International House Helsingin markkinointivideoiden hankinta, option käyttöönotto

Maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja

Päätös

Maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja päätti, että International House Helsingin markkinointivideoiden hankintasopimuksen mukainen optio brändimainoksen tekemisestä otetaan käyttöön Oy Kultainen Sherpa Ab:n kanssa. Option arvonlisäveroton kokonaisarvo on 3 615 euroa.

Päätöksen perustelut

Päätös perustuu maahanmuutto- ja työllisyysasioiden päällikön (nykyisin maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja) päätökseen Dnro HEL 2020-006030, 10.6.2020, jossa hyväksyttiin Oy Kultainen Sherpa Ab:n tarjous International House Helsingin (IHH) markkinointivideoiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Päätös sisältää option brändimainoksen suunnittelusta ja tuottamisesta. Brändimainos markkinoi IHH:n palvelua ja lisää palvelun tunnettuutta. Mainoksella edistetään IHH:n palvelubrändiä sekä vahvistetaan mielikuvaa Helsingistä osaajaystävällisenä kaupunkina, joka tukee aktiivisesti kansainvälisten osaajien alueelle asettautumista ja viihtymistä.

Hankintasopimus International House Helsingin markkinointivideoista (sopimuksen tunniste 1.2.246.10.02012566.1.3.911.8) on voimassa 22.7.2020 - 30.12.2020.

Kaikki sopimuksen osapuolet ovat hyväksyneet option käytön. Sopimus jatkuu entisin ehdoin.

Lisätietojen antaja

Tanja Malo, projektipäällikkö, puhelin: 09 310 26507

tanja.malo@hel.fi

Päättäjä

Ilkka Haahtela
maahanmuutto- ja työllisyysasioiden johtaja