Hankinta, tulkkauspalvelut, kaupunginkanslia

HEL 2021-007378
Asialla on uudempia käsittelyjä
13. / 247 §

Tulkkauspalveluiden hankintapäätöstä koskevat hankintaoikaisuvaatimukset

Helsingin kaupunginhallitus

Päätös

Kaupunginhallitus totesi, että tulkkauspalveluiden yhteishankinnasta 3.12.2021 tehtyyn hankintapäätökseen kohdistuvien hankintaoikaisuvaatimusten käsittely raukeaa hankintamenettelyn keskeyttämisen vuoksi.

Esittelijä

kansliapäällikkö
Sami Sarvilinna

Lisätietojen antaja

Marja Sarmela, hankintalakimies, puhelin: 09 310 31651

marja.sarmela@hel.fi

Liitteet (pdf)

1. Oikaisuvaatimus 16.12.2021
Liitettä ei julkaista internetissä.
2. Oikaisuvaatimus 17.12.2021
Liitettä ei julkaista internetissä.
3. Oikaisuvaatimus 17.12.2021, liite, valitus
Liitettä ei julkaista internetissä.

Päätösasiakirjoissa on mainittu liitteitä, joita ei julkaista internetissä. Pois jätetään liitteet, jotka sisältävät salassa pidettäviä tietoja, joissa olevien tietojen julkistaminen voi vaarantaa yksityisyyden suojan, tai joita ei ole teknisistä syistä saatu sähköiseen muotoon. Keskeisimmät säädökset, joita asiassa sovelletaan, ovat laki viranomaisten toiminnan julkisuudesta (julkisuuslaki 621/1999), laki sähköisen viestinnän palveluista (917/2014), tietosuojalaki (1050/2018), laki sosiaali- ja terveydenhuollon asiakastietojen käsittelystä (703/2023) sekä laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016). Päätösasiakirjoja voi tiedustella myös Helsingin kaupungin kirjaamosta.