Hankinta, pilvipohjainen kontaktienhallintaratkaisu, Palvelukeskusliikelaitos

HEL 2021-011271
Asialla on uudempia käsittelyjä
2. / 34 §

Palvelukeskus Helsinki, pilvipohjaisen kontaktienhallintaratkaisun hankinta

Palvelukeskusliikelaitoksen johtokunta

Päätös

Palvelukeskusliikelaitoksen johtokunta päätti
pilvipohjaisen kontaktienhallintaratkaisun hankinnasta esityslistalla esitetyin perustein

- hyväksyä Telia Finland Oyj:n (1475607-9) tarjouksen pilvipohjaisen kontaktienhallintaratkaisun toimittajaksi neljäksi (4) vuodeksi kokonaistaloudellisesti edullisimpana ja oikeuttaa toimitusjohtajan tai hänen määräämänsä allekirjoittamaan tätä asiaa koskevan sopimuksen, koska Telia Finland Oyj:n tarjous on tarjousvertailussa mainittujen perusteiden mukaisesti kokonaistaloudellisesti edullisin,

- että hankintasopimusta voidaan jatkaa sen päättymisen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana (6kk irtisanomisajalla) niin, että optiokauden käytöstä päätti Helsingin kaupungin palvelukeskusliikelaitoksen puolesta toimitusjohtaja tai hänen määräämänsä,

- että toimitusjohtaja tai hänen määräämänsä voi tehdä nyt päätettävään hankintaan tarkennuksia hankintavaltuuksiensa puitteissa.

Lisäksi johtokunta merkitsee tiedoksi,

- että hankintasopimus sopijapuolten välillä syntyy vasta myöhemmin erikseen allekirjoitettavalla sopimuksella. EU-kynnysarvot ylittävien hankintojen osalta sekä kansallisen kynnysarvon ylittävässä liitteen E-palveluhankinnassa tai käyttöoikeussopimuksessa hankintasopimus, voidaan tehdä aikaisintaan 14 päivän kuluttua siitä, kun ehdokas tai tarjoaja on saanut tai hänen katsotaan saaneen päätöksen ja valitusosoituksen tiedoksi

- että hankinnan arvioitu arvonlisäveroton arvo on noin 2 320 000 euroa neljän vuoden arvolla laskettuna.

Esittelijä

vs. toimitusjohtaja
Risto Paavola

Lisätietojen antaja

Ville Hiltunen, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 22904

ville.hiltunen@hel.fi