Hankinta, mainostilat JCDecaux:n digitauluilta ja Abribus-pinnoilta, Helsingin työväenopisto ja Arbis

HEL 2019-007305
Ärendet har nyare handläggningar
§ 20
Denna beslutsfattare är inte längre aktiv

Hankinta, mainostilat JCDecaux:n digitauluilta ja Abribus-pinnoilta, Helsingin työväenopisto ja Arbis

Förvaltningsdirektör

Päätös

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallintojohtaja päätti hyväksyä JCDecaux:n tarjouksen Helsingin työväenopiston ja Arbiksen loppuvuoden 2019 mainostiloista. Valitut mainostilat ovat digitaulut raitiovaunuissa, metroissa ja kauppakeskuksissa sekä Abribus-julisteet bussipysäkeillä, kauppojen ja liikenteen solmukohtien läheisyydessä.

Hankinnan kokonaishinta ilman arvonlisäveroa on 33 000 euroa (alv 0%). Kokonaishinta sisältää aineistonhallintakulut.

Päätöksen perustelut

Metrojen, raitovaunujen ja kauppakeskusten digitaulujen sekä kyseisten Abribus-pintojen mainostilat myy JCDecaux. Vastaavaa toimittajaa ei pääkaupunkiseudulla ole, joten tilausta ei kilpailutettu.

Mainospinnoiksi on valittu tarjouksen mukaisesti:

- Digit: Raitiovaunut, Metrot ja Kauppakeskukset, 1158 näyttöä
Kampanja-ajat: vko 32-33, 36, 48-49 ja 2-3 (v. 2020)

- Abribus Helsinki Midi (bussipysäkit, kaupat, liikenteen solmukohdat), 157 pintaa
Kampanja-aika: vko 43-44

Mainospinnat on valittu opistojen markkinointikonseptin tavoitteiden mukaisesti, niin että valitut kohderyhmät (kaupunkilaiset, nuoret, miehet) tavoitetaan mahdollisimman tehokkaasti ja kustannustietoisesti.

Mer information fås av

Aune Hulkkonen, viestintäsuunnittelija, puhelin: 09 310 88674

aune.hulkkonen@hel.fi

Beslutsfattare

Kati Takanen
hallintojohtaja