Hankinta, Power Platform, piensovellusten ja tietotuotteiden kehitys-, ylläpito- ja tukipalvelut, kaupunkiympäristön toimiala

HEL 2024-000158
Ärendet har nyare handläggningar
Ärende 14. / 374 §

Hankintaoikaisu kaupunkiympäristön toimialajohtajan päätöksestä 24.6.2024 § 28

Stadsmiljönämnden

Päätös

Kaupunkiympäristölautakunta päätti oikaista Power Platform piensovellusten ja tietotuotteiden kehitys-, ylläpito- ja tukipalveluiden hankintaa koskevaa toimialajohtajan päätöstä 24.6.2024 § 28 siten, että se kumoaa päätöksen hankinnan osa-alueen 1B valittujen toimittajien osalta ja tekee asiassa uuden hankintapäätöksen osa-alueen 1B puitejärjestelytoimittajien valitsemisesta:

Osa-alue 1B: Ylläpito- ja tukipalvelut asiantuntijatyönä
1. Moretime Finland Oy
2. Netum Oy
3. Pinja Digital Oy
4. Sulava Oy

Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo sopimuskaudella on yhteensä noin 2 000 000 euroa (alv. 0 %).

Kaupunkiympäristölautakunta oikeutti toimialajohtajan allekirjoittamaan sopimuksen Power Platform -hankinnasta valittujen toimittajien kanssa. Hankintasopimus ei synny tämän päätöksen tiedoksiannolla vaan vasta, kun osapuolet ovat allekirjoittaneet asiasta sopimuksen.

Föredragande

kaupunkiympäristön toimialajohtaja
Ville Lehmuskoski

Mer information fås av

Oona Nuutinen, lakiasiantuntija, puhelin: 09 310 52603

oona.nuutinen@hel.fi

Bilagor

1. Korjattu vertailutaulukko
Bilagan publiceras inte på internet.

I beslutsdokumenten nämns bilagor som inte publiceras på nätet. Bort lämnas bilagor som innehåller sekretessbelagda uppgifter, bilagor som innehåller uppgifter som kan äventyra integritetsskyddet eller sådana som man inte av tekniska orsaker kunnat överföra till elektroniskt format. (Offentlighetslagen 621/1999, Lagen om tjänster inom elektronisk kommunikation 917/2014, Dataskyddslagen 1050/2018, Lagen om behandling av personuppgifter inom social- och hälsovården 703/2023, Lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016). Upplysningar om stadsstyrelsens beslutshandlingar fås också från Helsingfors stads registratorskontor.