Hankinta, markkinointikonsepti ja syksyn 2018 markkinointi, Helsingin työväenopisto ja Helsingfors arbis

HEL 2018-004825
More recent handlings
§ 65
This decisionmaker is no longer active

Hankinta, markkinointikonsepti ja syksyn 2018 markkinointi, Helsingin työväenopisto ja Helsingfors arbis

Hallintojohtaja

Päätös

Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan hallintojohtaja päätti valita Helsingin työväenopiston & Arbiksen markkinointikonseptin suunnittelijaksi ja toteuttajaksi Red & Blue Oy:n.

Päätöksen perustelut

Kasvatuksen ja koulutuksen viestintäpalvelut valitsee sopivimman palvelutarjoajan, jolta edellytetään jo aiempaa osaamista markkinointikonseptoinnista ja markkinoinnin monikanavaisesti suunnittelusta ja toteutuksesta. Valinta perustuu seuraaviin kriteereihin:
tarjouspyynnön mukainen tarjous
kokonaistaloudellinen edullisuus – paras hinta-laatusuhde
60 % hinnan painoarvo, 60 pistettä
40 % laadun painoarvo, 40 pistettä (projektisuunnitelma, joka sis. nimetyn tiimin, aikataulun ja 3 referenssiä tuloksellisista kampanjoista, joita voi verrata tähän)

Palvelutarjoajan tulee täyttää tilaajavastuulain mukaiset vaatimukset.

Tavoitteena on aloittaa yhteistyö toukokuun alussa 2018 ja uuden markkinointikonseptin mukainen markkinointi heinä-elokuusta 2018 alkaen. HUOM! Syksyn markkinointi on valmisteltava kesäkuun aikana.

Pisteytys

Hinnan painoarvo:
1 kallein 20 p
2 keskihinta 40 p
3 edullisin 60 p

Laadun painoarvo:
1 ei täytä laatukriteerejä 10 p
2 kohtalaiset laatukriteerit 30 p
3 täyttää laatukriteerit erinomaisesti 40 p

Tarjouspyyntö lähetettiin 2 vkoa ennen tarjouksen jättämistä seuraaville toimistoille: Sherpa, Buorre, Truly agency ja Red and Blue. Alla tarjousten pisteytys kriteerien mukaisesti:

Sherpa (ei jättänyt tarjousta)

60 % hinnan painoarvo, 60 pistettä
40 % laadun painoarvo, 40 pistettä (projektisuunnitelma, joka sis. nimetyn tiimin, aikataulun ja 3 referenssiä tuloksellisista kampanjoista, joita voi verrata tähän)

Buorre

60 % hinnan painoarvo, 60 pistettä > 40 p
40 % laadun painoarvo, 40 pistettä (projektisuunnitelma, joka sis. nimetyn tiimin, aikataulun ja 3 referenssiä tuloksellisista kampanjoista, joita voi verrata tähän) > 10 p
yhteensä 50 p

Red and Blue

60 % hinnan painoarvo, 60 pistettä > 60 p
40 % laadun painoarvo, 40 pistettä (projektisuunnitelma, joka sis. nimetyn tiimin, aikataulun ja 3 referenssiä tuloksellisista kampanjoista, joita voi verrata tähän) > 40 p
yhteensä 100 p

Truly Agency

60 % hinnan painoarvo, 60 pistettä > 20 p
40 % laadun painoarvo, 40 pistettä (projektisuunnitelma, joka sis. nimetyn tiimin, aikataulun ja 3 referenssiä tuloksellisista kampanjoista, joita voi verrata tähän) >30 p
yhteensä 50 p

Toimittajavalinta:
Valitun toimittajan, Red & Bluen tarjouksen kokonaishinta 14 700 euroa (sis. suunnittelu ja loppuvuoden toteutus). Valokuvaus, 55 valokuvaa 9 080 euroa.

Ask for more info

Essi Eranka, viestintäpäällikkö, puhelin: 09 310 74342

essi.eranka@hel.fi

Decisionmaker

Kati Takanen
hallintojohtaja

Attachments

1. Tarjouspyyntö_Markkinointikonsepti ja syksyn markkinointi
The attachment will not be published on the internet.

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information or information that could compromise the protection of privacy or a private trader's business or trade secret when published. The published documents also exclude appendices that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Status and Rights of Social Welfare Clients 812/2000, Act on the Status and Rights of Patients 785/1992, Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.