Vuosaaren monipalvelukeskuksen esitystekniikan hankinta

HEL 2018-004976
More recent handlings
§ 83
This decisionmaker is no longer active

Vuosaaren monipalvelukeskuksen esitystekniikan hankinta

Sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja

Päätös

Toimialajohtaja päätti Helsingin kaupungin hankintakeskuksen puitesopimukseen H019-15 HEL2015-009408 perustuneen minikilpailutuksen perusteella valita Vuosaaren monipalvelukeskuksen esitystekniikan toimittajaksi Oy Mikrolog Ltd:n.

Hankinnan kohteena ovat Vuosaaren monipalvelukeskuksen esitystekniikan laitteet eri kerroksiin.

Hankinnan kokonaisarvo ilman arvonlisäveroa on 33 970,00 euroa.

Päätöksen perustelut

Hankintapäätös perustuu hankintakeskuksen puitesopimukseen H019-15 HEL2015-009408. Puitesopimuksen mukaan hankinta on minikilpailutettava, kun sen arvo ylittää 5 000 euroa.

Hankinnasta on lähetetty tarjouspyyntö puitesopimukseen valituille toimittajille sähköpostitse 5.4.2018.

Puitejärjestelyyn valitut 4 toimittajaa kävivät tutustumassa tiloihin asiakkaan edustajan kanssa 13.02.2018.

Lisätietokysymykset oli lähetettävä 10.4.2018 klo 12.00 mennessä. Esitettyihin kysymyksiin annettiin kaikille vastaukset 12.4.2018.

Tarjousten jättämiselle varattu määräaika oli 17.4.2018 klo 12.00 asti.

Määräaikaan mennessä saapui neljä tarjousta. Tarjouksen jättivät:

Caverion Suomi Oy
Lyreco Finland Oy
Oy Mikrolog LTD
Tietokeskus yhtiöt

Oy Mikrolog LTD:n, Lyreco Finland Oy:n ja Tietokeskus yhtiöt tarjouksiin pyydettiin tarkennuksia sähköpostitse 24.4.2018. Tarkennukset tulivat 30.4.2018 klo 16.00 mennessä. Kyseessä olivat kokonaisuuden kannalta pienet ja vähämerkitykselliset puutteet tarjouksissa, joihin voitiin pyytää lisäselvitystä.

Hankinnan valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus siten, että valinnassa huomioidaan hinta, tarjotuille tuotteille asetettujen vaatimusten täyttyminen sekä yksilölliset että yksikkökohtaiset tarpeet.

Tarjouspyynnössä ja sen liitteenä olevassa excel-taulukossa oli asetettu hankinnan kohteelle kriteerit (tuotteille asetetut vaatimukset), joiden tuli täyttyä kaikkien tarjottujen laitteiden osalta.

Hankinnasta tehdään valitulle toimittajalle erillinen tilaus. Tilauksessa vahvistetaan toimitukseen liittyvät ehdot (esim. toimitusaika, -paikka, toimitettava kappalemäärä ja laskutusosoite).

Hankinnassa noudatetaan puitesopimuksen H019-15 HEL2015-009408 sopimusehtoja.

Ask for more info

Leena Nivala, hankintasihteeri, puhelin: 09 310 50518

leena.nivala@hel.fi

Decisionmaker

Juha Jolkkonen
sosiaali- ja terveystoimialan toimialajohtaja

Attachments

1. Confidential: (Salassa pidettävä, JulkL 7 § 2 mom)

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information or information that could compromise the protection of privacy or a private trader's business or trade secret when published. The published documents also exclude appendices that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Status and Rights of Social Welfare Clients 812/2000, Act on the Status and Rights of Patients 785/1992, Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.