Hankinta, keskustakirjasto Oodin siivous-, vartiointi- ja toimitilapalvelut, Kuva

HEL 2018-008846
More recent handlings
Case 7. / 216 §

Keskustakirjasto Oodin siivous-, vartiointi- ja toimitilapalvelujen hankinta

Culture and Leisure Committee

Päätös

Kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunta päätti hankkia toimialan käyttöön siivous-, vartiointi- ja toimitilapalvelut Helsingin keskustakirjastoon puitejärjestelynä tarjouspyynnössä ilmoitettujen ehtojen mukaisesti kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen antaneilta toimijoilta seuraavasti:

Siivouspalvelut: Palmia Oy

Vartiointipalvelut: Palmia Oy

Toimitilapalvelut: ISS Palvelut Oy

Puitejärjestelyn sopimuskausi on 1.1.2019–31.12.2019. Järjestely sisältää lisäksi mahdollisuuden enintään kolmen (3) vuoden pituiseen optiokauteen. Sopimusten enimmäiskesto on näin ollen yhteensä enintään neljä (4) vuotta. Kyseessä on tilaajan optio. Tilaaja päättää, hyödyntääkö se järjestelyyn sisältyviä optiokausia.

Puitejärjestelyn ennakoitu arvonlisäveroton kokonaisarvo optiokaudet mukaan lukien on enintään 1 500 000 euroa.

Sopimussuhde sopijapuolten välillä syntyy vasta erikseen allekirjoitettavalla puitesopimuksella aikaisintaan hankintalain 129 § 1 momentin mukaisen odotusajan kuluttua. Sopimuksissa noudatetaan JYSE 2014 Palvelut sopimusehtoja.

Lautakunta päätti lisäksi oikeuttaa toimialajohtajan allekirjoittamaan tähän puitejärjestelyyn liittyvät sopimukset.

Käsittely

Asian aikana kuultavana oli hankinta-asiantuntija Niina Lammi. Asiantuntija poistui kuulemisensa jälkeen kokouksesta.

Presenter information

kulttuurijohtaja
Tuula Haavisto

Ask for more info

Kari Lämsä, palvelupäällikkö, puhelin: 09 310 29780

kari.lamsa@hel.fi

Niina Lammi, hankinta-asiantuntija, puhelin: 09 310 20573

niina.lammi@hel.fi

Attachments

1. Tarjouspyyntö
The attachment will not be published on the internet.
2. Puitesopimusluonnos
The attachment will not be published on the internet.
3. ESPD
The attachment will not be published on the internet.
4. Sopimusehdot JYSE 2014 Palvelut
The attachment will not be published on the internet.
5. Avauspöytäkirja
The attachment will not be published on the internet.
6. Vertailutaulukko Oodi siivouspalvelut
The attachment will not be published on the internet.
7. Lisätietoa laatuvertailuun Siivouspalvelut
The attachment will not be published on the internet.
8. Vertailutaulukko Oodi vartiointipalvelut
The attachment will not be published on the internet.
9. Lisätietoa laatuvertailuun Vartiointipalvelut
The attachment will not be published on the internet.
10. Vertailutaulukko Oodi toimitilapalvelut
The attachment will not be published on the internet.
11. Lisätietoa laatuvertailuun Toimitilapalvelut
The attachment will not be published on the internet.

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information or information that could compromise the protection of privacy or a private trader's business or trade secret when published. The published documents also exclude appendices that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Status and Rights of Social Welfare Clients 812/2000, Act on the Status and Rights of Patients 785/1992, Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.