Kaupungin edustajan nimeäminen valtiovarainministeriön infrahankkeiden toteuttamista yhtiömallilla selvittävään työryhmään

HEL 2018-008861
More recent handlings
§ 112

Kaupungin edustajan nimeäminen valtiovarainministeriön infrahankkeiden toteuttamista yhtiömallilla selvittävään työryhmään

Helsinki Mayor

Päätös

Pormestari päätti nimetä kaupungin edustajaksi valtiovarainministeriön infrahankkeiden toteuttamista yhtiömallilla selvittävään työryhmään rahoitusjohtaja Tuula Saxholmin ja hänen varajäseneksi talousarviopäällikkö Matti Malisen kaupunginkansliasta.

This decision was published on 03.09.2018

MUUTOKSENHAKUKIELTO

Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.

Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 136 §

Presenter information

vs. kansliapäällikkö
Marja-Leena Rinkineva

Ask for more info

Victor Andersson, kaupunginsihteeri, puhelin: 09 310 36027

victor.andersson@hel.fi

Decisionmaker

Jan Vapaavuori
pormestari

Attachments

1. Saate 20.8.2018
The attachment will not be published on the internet.
2. Nimeämispyyntö 20.8.2018
The attachment will not be published on the internet.
3. Luonnos asettamispäätökseksi 20.8.2018
The attachment will not be published on the internet.

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information or information that could compromise the protection of privacy or a private trader's business or trade secret when published. The published documents also exclude appendices that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Status and Rights of Social Welfare Clients 812/2000, Act on the Status and Rights of Patients 785/1992, Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.