A technical disturbance has downed the City of Helsinki's switchboard, causing calls to drop or not go through. We are working to resolve the problem. We apologize for the inconvenience.

Pormestarinrinne 13, 8. Katajanokka. Elisa Oyj, suostumus yksityisten rakenteiden sijoittamiseksi yleiselle alueelle.

For decisions released prior to 2019 a related decision heading is displayed for cases.
HEL 2018-012329
More recent handlings
§ 437

Pormestarinrinne 13, 8. Katajanokka. Elisa Oyj, suostumus yksityisten rakenteiden sijoittamiseksi yleiselle alueelle.

Yksikön päällikkö

Päätös

Alueidenkäytön ja -valvonnan yksikön päällikkö päätti antaa Elisa Oy:lle suostumuksen sijoittaa uudet putkitukset ja kaapelit Pormestarinrinteen katualueelle.

Suostumuksen lupaehdot on esitetty liitteessä.

Suostumuksen saajan puolesta hankkeen toteutuksesta lupaehtojen mukaisesti vastaa hakemuksen mukainen henkilö.

Ask for more info

Markus Pölkki, tekninen asiantuntija, puhelin: 040 1382765

markus.polkki@hel.fi

Decisionmaker

Markku Leijo
vs. yksikön päällikkö

Attachments

2. Kaivukartta, Kanavaranta 11
The attachment will not be published on the internet.
3. Sijoituslupahakemus, Kanavaranta 11
The attachment will not be published on the internet.

The decision documents refer to appendices that are not available online. The City of Helsinki does not publish any appendices that contain confidential information or information that could compromise the protection of privacy or a private trader's business or trade secret when published. The published documents also exclude appendices that cannot be made available in an electronic format due to technical reasons. (Act on the Openness of Government Activities 621/1999, Information Society Code 917/2014, Data Protection Act 1050/2018, Act on the Status and Rights of Social Welfare Clients 812/2000, Act on the Status and Rights of Patients 785/1992, Act on Public Procurement and Concession Contracts 1397/2016). You can also request decision documents from the City of Helsinki Registrar's Office.